Naam:
betty-veldman81.reislogger.nl
Foto’s:
407

Over mij

Ben op het moment van schrijven 30 jaar jong, woon sinds kort in Staphorst. Heb daarvoor in Meppel/ Steenwijk gewoond. Kom uit het zuiden van Friesland, geboren in Heerenveen.

Werk op het moment van schrijven niet. Wegens persoonlijke omstandigheden gekozen om een periode niet te werken. Wil na de zomer weer het werken gaan oppakken maar eerst lekker 25 dagen gaan rondreizen en genieten van de zomer 2012.

Ben vanaf mei 2011 lid van een landelijke activiteitenclub, hier organiseer ik soms wandeltochten maar ook andere dingen. Dit bevalt goed, het is laagdrempelig en leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Wandelen is toch ook echt wel een passie geworden de afgelopen 2 jaar. Vind het heerlijk om georganiseerde tochten te wandelen, gezellig met andere mensen op pad en tot soms wel 30 km lopen.

Daarnaast heb ik een leuke groep vriendinnen om me heen die zo'n beetje overal wonen. Drie vriendinnen wonen in het zuiden, Zuid Limburg en Belgie dus daar reis ik ook zo nu en dan heen. Weekeindjes weg en leuke dingen doen met "de meiden"ook zeker leuk!

Ik ben niet religieus en niet lid van een kerk, ik geloof zeker dat er meer is en dat dingen op je pad komen en soms niet voor niets. Overal leer je van, echter hoef ik hiervoor niet naar een kerk. Het geloof in mezelf vind ik erg belangrijk, wat dat betreft ben ik voorstander van het humanisme. Als mensen kun je zoveel betekenen voor elkaar!

Heb het werk weer opgepakt in oktober 2012. Vanaf mei 2013 ben ik gaan samenwonen in Nijverdal met Peter. Peter en ik hebben elkaar leren kennen bij de activiteitenclub tijdens het kanoën in Giethoorn in 2011.

Over mijn reis

Ik ga een rondreis ( kampeerreis) maken van 25 dagen door  Midden en Noord Noorwegen/ Fins Lapland en Zweden. Ik vertrek op 11 juli a.s.

Een preciese dagplanning is er niet maar daar houd ik ook niet van. Dag 1 t/m 25 staan dus open. Globale reisroute via denemarken, zuid noorwegen op naar midden en noord noorwegen en terug via Zweden. We reizen met een busje. Slaapzak/ matje etc nemen we zelf mee.

wat we onderweg tegenkomen/ gaan zien:

elanden, rendieren, Oslo, Stockholm, Lofoten, Tromso, Lappen, toendra's, staafkerken, fjorden, meren, rivieren,bossen, walvissen, zeehonden, zee vogels etc.

Kortom heel veel natuur met hier en daar ook persoonlijke ontmoetingen. Vooral die persoonlijke ontmoetingen vind ik altijd erg leuk. Ik hoop dan ook op bijzondere ontmoetingen!

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Gambia, Griekenland, IJsland, Italië, Kroatië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Senegal, Sierra Leone, Slovenië, Slowakije, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije, Zweden.